KOSTBAAR | Met vereende inspanning van bedrijven en vrijwilligers ontstaat een veilig en warm thuis. Samen bouwen aan het Rachamhuis geeft energie. De passie waarmee professionals en vrijwilligers aan het werk zijn, is kostbaar! Mooi om in de toekomst te vertellen aan de vrouwen dat zoveel mensen tijd en liefde hebben gegeven voor hun nieuwe toekomst.

Inmiddels staat de keuken, branden de cv-ketels, is alle electra vernieuwd en veilig, zijn de sanitaire ruimtes voor de vrouwen klaar en zijn er al veel wanden van een mooie kleur voorzien. We gaan de laatste fase in. De afbouw, het schilderwerk en straks het inrichten. In februari 2021 hopen we de eerste vrouwen te kunnen verwelkomen. Voor deze fase is nog een bedrag nodig van 50.000 euro. Bouwt u met ons mee zodat we ook de laatste blikken verf en stroken vloerbedekking kunnen betalen!? Bedankt! Klik hier om te kijken hoe je kan helpen!

Verder lezen.

Van de bestuurstafel

Aan de keukentafel in het Rachamhuis